Terugreis van Jeju naar Busan

21 augustus 2015

Woensdag 19 augustus een dag van alleen maar reizen. Eerst met de taxi naar het vliegveld van Jeju, daarna de vlucht naar Busan. Hierna met de hoge snelheidstrein met snelheden van 306 km terug naar Seoul. Met de metro naar het hotel en helaas 1 station te laat uitgestapt dus weer onnodig gezeul met koffers. Uiteindelijk zijn we 11 uur onderweg geweest. Gisteren dus een relaxdag gehouden. Vandaag, vrijdag, naar de Seoultower geweest. Lisa en Tim zijn erop geweest en wij hebben beneden gewacht. We hadden geluk want er was vandaag een optreden van diverse Koreaanse dansen. Hebben hier echt van genoten.
Gisterenavond hebben we uitgerekend dat als we weer terug zijn in 's-Hertogenbosch we in 5 weken tijd 21.000 km hebben gereisd.
Om iedereen meteen gerust te stellen, wij merken niets van een verhoogde paraatheid van het Zuid-Koreaanse leger ondanks de uitspraken van Kim Jong-un. Ik heb daarnet nog op de site van de Nederlandse ambassade gekeken en er is geen negatief reisadvies. Dus de mensen die zich ongerust maken, niet doen doen wij ook niet maar we houden de media uiteraard goed in de gaten.

Heel veel groetjes van Jos, Lisa, Tim en Christien

1. Maartje:
    21 augustus 2015
    Wauw dat zijn veel kilometers!
    Nog een paar dagen genieten!
    Tot snel!
    X ons
  2. Lennie:
    21 augustus 2015
    Echt veel kilometers, wat zullen jullie straks moe zijn, maar wel met allemaal mooie herinneringen.
    Gelukkig dat jullie daar niets merken, wellicht valt het ook allemaal mee. Vaak zijn het loze woorden.
    Geniet nog van jullie vakantie en een hele goede reis terug.
  3. Jef:
    21 augustus 2015
    Fijn dat alles goed verloopt, alvast een goede en fijne reis naar huis. Was erg leuk de verhalen te lezen en zo de reis een beetje te volgen. Groetjes, Jef
  4. Marleen:
    Hallo,

Dat is inderdaad een eindje reizen! Gelukkig merken jullie niets van t gedoe, ik dacht nog wel even aan jullie fijne laatste dagen en een hele fijne voorzichtige terugreis!

Groetjes marleen
  5. Marijke Verhagen:
    Hallo allemaal,
    Leuk om jullie belevenissen te volgen. Fijne tijd nog en goede reis.
    Groetjes Frans en Marijke