Busan vismarkt en citytour

13 augustus 2015

Gisteren naar de vismarkt en haven in Busan geweest. Je kijkt je ogen uit, zo'n grote vismarkt heb je nog nooit gezien. Van restaurantjes tot vrouwen die zittend op een krukje de vissen zitten schoon te maken. Wat je hier heel veel ziet, is inktvis. Inktvis wordt levend gegeten of gemarineerd. Er zijn zoveel restaurantjes waar je inktvis kan eten. Echt respect voor die mensen die van de visvangst leven. Geen vangst en geen goede verkoop is geen geld. Daarna nog een rondje gelopen door de stad, waar ieder jaar het internationale filmfestival wordt gehouden.
Vandaag besloten we om met een city tour bus door Busan te gaan. Je kon uitstappen waar je wilde en daarna op de volgende bus weer opstappen. Bovendien vonden we het een leuk iniatief, omdat mijn moeder jarig is. We zaten heerlijk bovenin de dubbeldekker bus met open dak en dan ga je over een hele hoge brug, met een prachtige skyline. Uitgestapt in Marine city, een gedeelte van Busan met super moderne en hoge gebouwen. Met de zee op de achtergrond in een woord, prachtig!!!!
Uiteindelijk de dag afgesloten in een heerlijk sushi restaurant.
Morgen op het vliegtuig om naar, naar horen zeggen, het prachtige eiland jeju te gaan. We hebben er zin in!!!

Groetjes
Tim, Christien,Jos en Lisa

1. Lennie:
    13 augustus 2015
    Christine, gefeliciteerd met je verjaardagen nog een hele fijne avond. Groetjes van ons allemaal.
  2. Jef:
    13 augustus 2015
    Het blijft geweldig mooi en interessant zeg! Wat fijn!
  3. Jacqueline Toebes:
    Hallo allemaal,
    Weer leuk om te lezen, hele andere wereld. Christine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
  4. Adrienne:
    Hoi Chrisje,

Proficiat met je verjaardag, veel geluk, liefde en gezondheid van Piet en Jen.
    Ps Wij pakken vanavond een extra grote borrel op jou.
  5. Raymond Kops:
    13 augustus 2015
    Christien, van harte gefelicteerd met je verjaardag. Wat bijzonder om 3 verjaardagen te vieren in jullie vakantie.
    Veel plezier nog!
  6. Gertie en Jeroen:
    15 augustus 2015
    Ha familie,

wat een mooie verhalen! We lezen ze nu pas, omdat we in Cuba internetloos waren. Ook wel eens rustig trouwens...
    Nog heel veel plezier de laatste dagen en veel groetjes,
    Jeroen, Gertie Teun en Hannah
  7. Annie Twigt:
    17 augustus 2015
    Cristien en allemaal nog van harte gefeliciteerd.